Harry Potter

Var på biopremiären av Harry Potter och Dödsrelikerna igår med Danne :) Grymt bra film kan jag säga :D Ska bli riktigt spännande att se slutet. Har ju inte läst klart boken så jag har inte en aning om va som händer haha. Va hemma runt halv tolv sen blev de att släpa sig upp till kristeamet och jobbet imorse. Firade mamma innan dansen, hon fyllde ju år idag :) Dansen gick mkt bättre den här veckan trots lindat knä :P Blev mkt rep på Imma Be, vi fick repa lite själva medans Kattis sprang iväg på personalmöte en kvart. Nu tror jag även att kläderna är fixade :) Gick till Kupolen efter dansen och köpte ett par leggings till uppvisningen. Var 50% rea på allt på Bikbok så självklart hamnade jag där också. 2 tröjor, en t-shirt och ett par vantar för 423kr, inte illa ;) Och de va en sammanfattning av min dag.

Nu är jag ledig från jobbet en vecka. ÅF is the shit. Jag ska SOVA.



Kommentarer
Postat av: Elisa

hp var verkligen awesome! :D

2010-11-20 @ 23:12:40
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0