Jag ser det snöar :D

Yay, de snöar igen :D Inte mkt, men nåt är det iaf :D Jag älskar snö. Kylan däremot kunde man ju ha skippat. Idag ska jag sätta upp min ljusslinga. Förut tog de 4 tim, undra hur lång tid de lär ta i år? :O Sen ska jag iväg på dansen. Måste komma ihåg att sätta på mig leggings den här gången, inte mjukisbyxor. Får hoppas på tredje gången gillt xD Har btw bestämt mig för att istället för att va rädd för att spy på uppvisningen efter Earth Intruders, så ska de va mitt mål ;D Bring it on. Men först, innan nånting annat, en sväng på Kupolen. Bara för att jag känner för de.

Jag vill ha min iPhone nuuuu :D

Kommentarer
Postat av: Elisa

Snö är vackert! :D

2010-11-24 @ 22:23:26
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0