Märkestagning

Kom hem från Elisas och Ninas märkestagning i Falun för ett tag sen :) Satt och kollade på med Carro, Edvin och Markus, och riktigt duktiga va dom :D Kul att se på barnen också, dom är så söta. Nu är jag sjukt danssugen. Längtar verkligen till dansuppvisningen. De kommer bli så sjukt grymt och kul. Jag vill, jag vill, jag vill. Nu nu nu. Men nästa helg blir de iaf att se en dansuppvisning i Falun, dock lär jag längta ännu mer efter de haha. Jag tror min scenskräck är botad? Hoppas kan man ju iaf xD Här kommer iaf en låt som har snurrat runt i mitt huvud några dagar nu (de roliga kommer vid ca 00:50).


Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag vill dansa mer! :D Dance in my <3 men det var jätteroligt att du kom! :D

2010-11-21 @ 20:24:12
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0