Mobilblogg

Testar att blogga lite från mobilen.kan ju säga att de går aningen snabbare att skriva på datorn haha. Men orka slå på den :P Kom hem från dansen för ett litet tag sen, blev dubbla lektioner idag. Dock började jag känna av mitt knä efter min klass så jag bestämde mig för att vara duktig och bara kolla på och memorera stegen till Stand Up istället. Nu har jag lite mer att träna på hemma :) Lovely. Sen fick vi lite personlig kritik av Kattis på Imma Be, riktigt skönt faktiskt. Man vill ju veta vad man ska träna lite mer på och så. Jag skulle bara tänka på att göra rörelserna ännu större, annars tyckte hon att jag har utvecklats jättemkt så de va ju kul att höra :) Men nu ska jag svara på Emils sms och hänga med lite i Criminal Minds. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0