Nike Boots

Var och jobbade lite idag, 4 tim, för att känna efter lite och så. Kändes väl okej, jävligt trött och borta i huvudet bara. Sen läkartid, vi kom överens om att jag ska jobba 25% och vara sjukskriven 75% i en månad. Lika bra att ta det väldigt lugnt så att jag inte faller tillbaka till ruta ett igen, för jag klarar mig nog inte igenom de här en gång till. Inte nu iaf. Så nu blir de bara 2tim jobb/dag. Grymt skönt. Då hinner jag vänja kroppen vid jobbet så att den inte kraschar som den gjorde förra gången och jag hade konstant ont i 1,5 år. De är faktiskt helt underbart att ha en kropp som funkar och som svarar på träningen. Men nej, nu ska jag snart ta mig iväg till Dannes träning. Först lite dans, Nike Boots som vi körde i torsdags när vi hade vikare.

Btw, är de nån som har ett par hängslen hemma som jag kan få låna till dansuppvisningen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-01 @ 18:56:58
Postat av: Elisa

Råkade skicka en tom kommentar (A) jag har nog tyvätt inga hängslen,annars hade du kunnat låna av mig=)

2010-11-01 @ 18:58:49
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0