Stand Up

Har haft fullt upp i helgen. I fredags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, men i lördags blev de först Dannes bowlingmatch, dom vann med 12-8 :) Sen gick jag hem till mamma ett tag innan de bar av på fest med Emil och hans kompisar. Riktigt kul kväll (de jag kommer ihåg iaf) :P Söndagen bestod mest av dans, dock tog inte jag ett enda danssteg. Först var jag på Elisas och Ninas dansuppvisning i Falun, dom va jätteduktiga ;) Sen hem till Borlänge för att se när KFUM dansade Stand Up på julskyltningen. Jag älskar den koreografin :D It's awesome. Men nu ska jag dansa lite för att bli på bättre humör efter jobbet. Vissa är ju så blåsta där så de finns inte ens ord för de. Morr.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ja dansa lite, det gör alltid mig på glatt humör i alla fall! =D Vi får ta och boka in den där lokalen jag hittat snart också, kanske när din dansuppvisning har varit! =) Så får du leka lite lärare åt oss haha :D Roligt med dans i en riktig lokal fastän man inte kan ha några lektioner =)

2010-11-29 @ 11:48:40
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0