Technologic

Fyfan va jag är trött. Undra om jag kommer va så här trött när jag kommer hem efter jobbet ett tag framåt nu? Men aja, helgen har iaf varit lugn :) Varit lite barnvakt åt Alva & Tilde i fredags och Lovisa i lördags när resten gick på bio. Och i lördags va de ju The Last Bounce på tv <3 Helt underbart, fick se alla nummer jag ville se. Läktarnumret, Technologic och MJ-numret är ju sjukt grymt. Roligt att man fick se lite backstage också :D Sen igår blev de filmkväll med Emil, såg Saw 5, som va så mkt bättre än ettan, och sen blev de även Beck på tv4. Jag gillar inte svenska filmer men Emil älskar Beck :P
Men nu lär jag snart dra iväg och köpa färg till köket innan Dannes bowlingträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0