Tomtetass

Sitter här i min ensamhet i min nya, sjukt sköna tröja från Bikbok och kollar på julfilmer. Faktiskt riktigt nice :) Har nyss sett Tomtetass och nu ser jag på En Julsaga med Jim Carrey som gör rösten till Scrooge, en gammal man som hatar julen. Hur kan man hata julen? De är ju den bästa tiden på året ju :D Emil underhåller mig lite också med sms, så helt ensam är jag ju inte haha ;) Har också köpt biljetter till nya Harry Potter filmen på onsdag :D Samt skrivit en inlägg till Kattis på fb för att jag har panik och beslutsångest angående våra kläder till Imma Be :P Jag har för mkt att välja på och jag vet inte va som blir bäst så hon får bestämma åt mig haha. Sen har jag även beslutsångest om jag ska dansa streetjazz lr showjazz nästa termin, men de är en helt annan historia. Nu ska jag återgå till filmen :D


Min nya tröja :D Ignorera minen, de va nå kul på tv.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Snygg tröja! :D

2010-11-14 @ 21:26:55
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Va mysigt med julfilmer! Nä julen går inte att hata :D Snygg du e :D

2010-11-15 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0