Toodaay

Hade en riktigt dålig start på dagen idag. Varenda minut på jobbet var ett helvete. Mitt personliga helvete. Som tur var hade jag dans idag så då blev jag gladare :D Dryg uppvärmning med en ny version av tunnelkull, med armhävningar tills nån kom och kröp under en. En roligare version :P Sen blev de lite steg på diagonalen innan vi finslipade koreografin. Cattis sa att vi skulle kunna köra den på scen redan nu, de känns ju bra iaf :) Och jag kan säga att koreografin faktiskt är grym. Fick se den för första gången idag när vi blev uppdelade i två grupper så man fick kolla på den andra gruppen. Lite nervös över uppvisningen dock. Sist Cattis körde den med en grupp så spydde tre st, två i varsin papperskorg och en i en hatt för att dom hade gett allt, vilket man lär göra om koreografin ska bli riktigt snygg. Den är så sjuuukt jobbig. Jag brukar alltid köra slut på mig på scen, adrenalinkick, så jag lär väl säkert spy fan ;P Anmälde mig även till att ställa upp som fadder och ta hand om småbarnen på deras föreställningar så de blir fullt upp för mig den helgen :) Ska bli riktigt kul. Sen köpte jag en ny "hip hop-hatt",som Kåla sa, idag :D En som sitter kvar på huvudet när jag dansar. Kommer nog bild på den imorrn, för nu är de NCIS så nu hinner jag inte :P Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0