Bowlingparty

Ja, va hände i helgen då? Först i fredags blev de bowling med Danne, jag blev ganska utklassad. Sen kom Sara förbi och kollade på film och efter de tog vi en promenad runt stan och bort till Tenoren för att hälsa på Emil. I lördags drog jag först på Dannes bowlingmatch, dom vann med 13-7 :) Sen hem till mamma och äta innan jag skyndade mig hem för att göra mig klar för party med Sara. Vi tog bussen in till Falun vid nio och gick sen i krogen, gamla Åh, runt tio. Sjukt mkt folk så vi kom knappt in, och väl därinne kunde man knappt röra sig. Men trevligt med mkt folk för omväxlings skull, inte så ofta de sker på S2 :P Umgicks lite med Emil och hans kompis innan vi fick skjuts hem av dom vid halv ett :) Och igår blev de faktiskt lite dans hemma med uppvärming, styrka och stretch :)

Men nu ska jag äta och hoppa iväg till Dannes bowling klockan fem. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0