Buttons

Gissa vad? Dans idag :D Ja jag skriver väldigt mkt om dansen men den är det enda som gör mig glad så därför koncentrerar jag mig helt på den och inget annat. Blev iaf en riktigt skön lektion idag. Började med mig, Nanna och Kajsa liggandes på golvet och slappa när Kattis kom gåendes: Omg 3 personer och alla ligger och sover xD Sen pratade vi några minuter medans vi väntade in dom andra som brukar vara lite sena :P Jag har ju börjat fundera lite på att flytta till Sthlm och söka till danslinjer på typ Kulturama, så jag frågade Kattis lite om vilken nivå auditions och sånt ligger på eftersom hon är danslärare på Kulturama. Men hon tyckte iaf att jag definitivt skulle söka dit :) Det blir nog inte nu på direkten, lär jobba ihop lite pengar först :/ Fast nu när jag har något att satsa emot så kan jag nog plåga mig igenom dagarna på dårhuset (dvs jobbet...:P) Sen blev det lite uppvärmning och en ny koreografi så vi har något att göra nu när Imma Be är klar till uppvisningen, bara rep kvar på den nu. Så det blev att dansa till den här låten idag:



Kommentarer
Postat av: Elisa

Vad roligt att du kanske ska börja på en dansskola, skulle jag sjukt gärna göra med hehe (Fast jag är lite för dålig för det än);)

2010-10-21 @ 23:52:28
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Liza

så kul att ha ett mål :D hoppas det går bra att börja jobba igen =)

Kramar

2010-10-24 @ 02:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0