Earth Intruders

Andra inlägget på en dag. Rekord för mig tror jag haha ;O Iaf så kom jag hem från dansen för nån timme sen. Blev väldigt mkt krälande och rullande på golvet idag. Men det är ju det som är roligast tycker jag och dessutom sjukt bra träning. Inga nya steg på koreografin utan bara repetition från förra veckan, varken Malin lr vi kunde räkningen men som tur var kom Cattis förbi en sväng och det visade sig att vi låg helt rätt i räkningen, yay us! Men nej, nu är det snart NCIS. Här kommer iaf ett klipp på modern dans från So You Think You Can Dance, helt grym koreografi.






Kommentarer
Postat av: Elisa

Ja det är verkligen en fin dans =)

2010-10-19 @ 22:35:43
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Va snygg bloggen har blivit:D

2010-10-20 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0