Kulturama

Yes, Kulturama blev mitt lilla äventyr igår :) För er som inte vet vad det är så är det en skola i Sthlm där man kan plugga dans, sång, musikal, teater och sånt :) Kattis är ju danslärare där så jag åkte dit för att vara med på en av hennes streetdance klasser. Helt perfekt eftersom jag har tänkt söka dit, så nu fick jag se lite vad det var för nivå på klassen och även se lite av skolan också. Det var iaf grymt kul, som vanligt på Kattis klasser ;P Stolt över mig själv att jag lyckades hitta dit också haha. Träffade Jenny L på bussen till Sthlm vilket också var kul, ett tag sen man pratade med henne :) Men nej, nu måste jag börja göra mig iordning. Puss!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Dansade ni till stand up? För jag tror att det skulle kunna vara samma nivå som på nivå 4 på kfum om det intresserade dig :P För vi dansade till stand up med ludacris nu denna terminen iaf :)

2010-11-12 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0