Octaven

Kom nyss hem från Kupolen, har varit där med mamma, syrran och Lovisa. Det blev även lunch på Octaven på Tenoren, grymt god lasagne :) Mamma satt och tränade Lovisa att ta en servett i handen, riktigt söt när hon koncentrerade sig och verkligen försökte stoppa servetten i munnen :D Sen blev de handling på Ica, jag fick en liten unge hängandes i dragkorgen haha. Lite pinsamt för pappan va ganska snygg xD Men nej, nu ska jag formatera om mitt minneskort till kameran för de har lagt av, och även göra klart min header till bloggen så jag kan lägga upp den sen :) Puss!



Kommentarer
Postat av: Elisa

Fin header =)

2010-10-19 @ 19:21:59
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0