Sjuk och seg söndag

Söndag igen. Lugn helg för mig igen. Har varit sjuk sen torsdags, dock lite konstig förkylning som inte riktigt verkar vilja bryta ut. Halsen är iaf helt fucked up, så mkt kan jag säga :P Men va på dansen i torsdags ändå, orka missa dansen. Mest rep av koreografin, fick lite nya steg och jag fick en ny danspartner, Fanny :) Både jag och Nanna ville köra golvdelen men Fanny sa att de inte spelade nån roll för henne och att hon kunde köra stådelen så då bytte vi. Nu ska jag och Fanny bara lyckas hitta varandra haha.

Fredag och lördag blev som sagt lugn, bara slappa och kolla på film. Idag blev de lite mer drag ;P Tvätta, städa, flytta ner saker i förrådet, handla. Typ en vanlig söndag med andra ord. Sitter och kollar på Indiana Jones på kanal 5 just nu :) Ska fortsätta se på den nu, men här kommer en bild på mina nya skor som jag köpte för nån vecka sen :)



Kommentarer
Postat av: Elisa

Fina skor =)

2010-10-11 @ 21:22:39
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0