Suuundaaay

Tvättat klart för ett tag sen, nu sitter jag och kollar på Fools Gold. Riktigt bra film :D Funderar på om jag ska laga nå mat snart, frågan är ju bara vad? Igår blev en grymt onyttig dag. Danne hade två bowlingmatcher i Falun så jag var där halva dagen, åt godis, toast, Donken, sen mer godis och lite chips när jag kom hem. Tror inte jag åt nåt vettigt haha. Det känns som om jag borde hålla mig till ett äpple idag. Men det blir lite träning ikväll iaf, nu när min förkylning i stort sett har försvunnit :D

Förresten, jag ska göra en header till bloggen. Måste bara komma på hur den ska se ut först xD Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh vad roligt med en header :D DU kan ju göra någon header som är förknippad med dans och gå lite på det temat:D Jag funderar på något i den stilen på min blogg :D Bara ett tips :D

2010-10-17 @ 21:38:13
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Bilder på när du dansar kanske? :D Det är bra att vara onyttig ibland xD

2010-10-18 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0