1,2,3,....8?

Usch vill bli frisk nu. Sitter här och försöker övertala min kropp att sluta hosta. Som tur är har jag inte feber iaf. Då hade dansen idag varit körd. Nu kan jag gå dit men ta det lite lugnt bara. Det är så drygt att missa steg i koreografin och försöka ta igen det sen. Bättre att gå dit så att man iaf kan titta på och memorera stegen, även fast det kan vara lite småsegt att bara se på när man själv vill vara med. Men ska ligga och vila fram tills dansen och dricka lite te så kan jag förhoppningsvis få lite ordning på halsen :)





Btw, jag håller på att ändra lite på utseendet på bloggen så de kan mkt möjligt se ut som fan lite då och då ;P

Kommentarer
Postat av: Elisa

härligt att du kan gå på dansen i alla fall :) men ta det lugnt =) Ser ut som att det kommer bli en snygg bloggdesign :D

2010-10-12 @ 23:27:44
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Sara

Krya på dig :)

Håller med elisa att det ser ut som att det kommer bli en riktigt snygg design :D

2010-10-13 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0