Dans

Dans igår och idag, mer dans på lördag och tisdag. Just nu är det underbart. Hittade en klänning till jazzen idag också. 40kr på röda korset. Första klänningen jag har köpt i hela mitt liv, och den är inte snygg. Men den blir perfekt till dansuppvisningen. Kläder till modernt och street blir inga problem. I år kändes det ganska lätt med kläderna. Tur att all träning har gett mig en liiite smalare passform, annars hade jag nog inte fått på mig klänningen. Hur spinkiga var folk på 50-talet egentligen? Men jag har typ iaf platt mage, stolt haha (A). Inte konstigt med all träning man får på dansen. Har även fått lite ny inspiration så nu blir det nog att göra om mitt solo lite. Det känns för lätt och jag stör mig på det. Jag har också insett att jag är mer av en modern dansare, har aningen lättare för modernt än street. Jag misstänker att det har att göra med gymnastiken och akrobatiken jag tränade förut. Sen har man ju lättare för vissa dansstilar helt enkelt. Men, nu ska jag sova innan jag börjar svamla alltför mkt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0