Dansmorgon

Jisses vad trött jag är nu. Tror jag håller på att bli sjuk igen. Sov typ hela dagen igår. Dock var jag uppe tidigt, trots att jag var ledig, för att dansa lite :) Gick ner till Wasabryggeriet runt nio och träffade Cattis för att låna hennes nyckel :) Dansade i nån timme och tränade stenhårt på mitt solo. Gick riktigt bra! ^^ Tror de kan bli ganska bra faktiskt. Insåg dock att koreografin är grymt dryg för benen haha. Sen gick jag iaf tillbaka till Wasabryggeriet för att lämna tillbaka nyckel och även Cattis mobil som hon glömde på studion ;P Och sen sov jag som sagt resten av dagen haha. Fint. Hon berättade även tidigare i veckan att hennes vän sitter i juryn och att hon hade sagt åt henne att hålla utkik efter mig ^^ Wie.

Idag blev det att åka till syrran och busa med den här sötisen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0