Galen

Gaaah jag blir galen på mina waves. Hur jag än gör så ser dom fan ut. Jag måste göra nånting fel. Ser ju bara ut som om jag står och flaxar nu. Inte coolt. Måste fråga Kattis om hjälp på tisdag. Dansstudion är egentligen stängd i två veckor nu för lov, men vi ska ta igen några klasser sen Kattis var i Thailand. En lektion nu på tisdag och en på torsdag veckan efter :) Det är riktigt nice för då blir det inget riktigt uppehåll för mig :) Skönt. Och snart är vi inne i maj och då är det audition på Kulturama och dansuppvisning, hoppas jag hinner med båda. Kommer nog även att söka till DiAmbra och Balettakademiens streetlinje, för att få träna på att gå på auditions. Fick rådet av Kattis igår och de tänker jag nog följa. Jag behöver den träningen. Jag vill verkligen komma in på Kulturama. Min situation i Borlänge kommer inte att hålla särskilt länge till. Jag måste bort ifrån jobbet. Det funkar inte längre för mig. Jag mår inte bra där. Men just nu får jag bara kämpa på ett litet tag till. Känns som en evighet, men jag har fullt upp med dansen så veckorna ska nog gå snabbt :) Everything is possible if you just believe. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0