Glad Påsk

Glad påsk allihopa! Sitter just nu hemma i sängen med feber och snorar och hostar. Trevligt. Ville jobba idag med tanke på 100% OB men mina ben ville inte stå upp imorse. Så nu blir det att ligga i sängen och se på CSI Miami/sova och knarka värktabletter och hoppas att iaf febern ger med sig snart, för ikväll är det grillning hos syrran och imorgon party med tjejerna. Med andra ord har jag inte tid att vara sjuk :P Lär ju självklart dansa lite också, de är bara 3 veckor kvar till Kulturamas audition och två veckor till Balettakademiens audition. Vet inte om jag ska på Akis audition men tack vare att jag bytte schema med Minna på jobbet så är jag ledig båda helgerna iaf, bra val. Jag måste träna lite på improvisation för jag är helt värdelös på de. Men anyway, nu ska jag återgå till mitt sovande. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0