Red & Hot

Då var man rödhårig igen :) Kände för lite förändring, dock blir jag nog blond igen sen. Fast jag gillar den här röda färgen sjukt mkt, blev verkligen jättenöjd med den. Nu luktar håret sådär nyfärgat som de alltid gör. Ska snart ta mig till sängen, imorgon är det dans igen :D Den moderna dansen är så fruktansvärt fin, åh jag älskar den. När det gäller dansen har jag även funderat lite på att även söka till DiAmbra, men har bestämt mig att det får nog vänta. Just nu har jag ganska många planer för min framtid haha ^^ Men bättre att ha för många planer än för få ;) Puss!





Kommentarer
Postat av: Eve

Jättejättesnyggt! :D

2011-04-07 @ 19:14:20
Postat av: Eve

Jätte jättesnyggt! :D

2011-04-07 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0