Stockholm

Hade en riktigt härlig dag i Stockholm idag. Behövde verkligen en dag borta ifrån Borlänge och bara vara...glad. Riktigt skönt. Kom till Kulturama runt elva, strax efter de dök Kattis upp. Vi smög in i salen och kollade lite på moderna klassen innan streeten. På den blev de lite grooves och en kort koreografi :) Sen skulle jag ha stannat kvar på Kulturama för resten av workshopen, men jag hängde på Kattis till hennes klass på Balettakademien istället. Blev superglad när hon sa att hon körde Sober där, den koreografin är så sjukt snygg. I love it. Så jag fick lära mig börja av den, efter att jag varit nära på att vandra in på en balettklass istället. Efter klassen tog jag mig tillbaka till centralen, stolt över att jag hittade tillbaka själv från Balettakademien (A). Träffade först Becka och gick runt med henne ett tag och när Liza och deras mamma dök upp köpte vi glass innan jag gick till tåget hem.

En bra dag med andra ord. Riktigt kul att träffa twinsen igen :D Och två streetklasser och lite häng med Kattis gjorde mig på bra humör. Härliga människa. Men nu ska jag ta mig i säng innan jag somnar på datorn. Puss!


Kommentarer
Postat av: Elisa

lät jätteroligt! :D

2011-04-17 @ 19:04:58
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0