Suck it up

Gaaah de kliar överallt. Ögon, näsa, bredvid näsan, öron, hals...Jag blir galen. Jävla pollen. Kan inte ens ta en allergitablett pga mina andra tabletter. Bara suck it up liksom. Vill träna också men min rygg tillåter inte de, hände nånting igår när jag tränade lite styrka så nu har vänstra sidan svullnat upp och gör ont som f-n. Underbart. Försökte ringa kristeamet idag men de tutade upptaget. I två timmar. Jag hatar telefonkö men upptaget är ännu mer irriterande. Trots detta har dagen ändå varit bra. De är Off The Map ikväll och imorgon är de dans. Jag ska dit även om jag måste krypa till studion. Armarna funkar fortfarande. Slutpunkt.

Okej, nåt positivt. Min ansökan till Akis är inskickad och jag älskar min nya tröja.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Ryggen mår säkert bättre snart :) Jättefin tröja! :D Och härligt att du skickat in ansökan! :D

2011-04-28 @ 10:46:54
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0