Busy busy

Nu har schemat för dansstudion kommit upp, awesome. Blir modernt nivå 3, commercial jazz nivå 2 lr 3, street nivå 4 lr avancerad. Har inte bestämt mig än om jag ska gå på audition för street avancerad. Skulle även vilja hinna med en houseklass i Falun på tisdagen men frågan är ju pengarna :/ Återstår att se hur det blir. Har även fått mina skolböcker nu så jag ska börja läsa lite nån dag snart tänkte jag :) Men idag ska jag snart till Kupolen för fika, sen kommer pappa och hämtar mig för att fixa biljetter till fotbollen ikväll :) Brage-Hammarby kl 19. Kommer bli en upptagen men rolig dag! Resten av veckan blir det dansträning i Falun, ev filmkväll med Edge, bio och maskeradparty. Förra veckan gjorde jag inte ett dyft, den här veckan fullt upp. Fint hur det svänger sådär.

Mina nya klädinköp!


Kommentarer
Postat av: madde

Varför börjar du inte på modernt nivå 4? :-)

2011-08-15 @ 15:34:41
URL: http://thinkingoutloud.webblogg.se/
Postat av: Elisa

Snyggt! :)

2011-08-15 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0