Com jazz & modernt

Dansen började idag. Helt underbart. Kondisen är ju dock inte på topp så benen skakade efter 30 min sådär. Funderade lite på hur jag skulle klara två och en halv timme till haha. Men de gick bra, var förvånasvärt pigg efteråt. Tror glädjeruset höll mig igång ^^ Jazzkoreografin vi gjorde idag var hur skön som helst. Blev helt kär i den så jag hoppas verkligen vi behåller den till uppvisningen. Modernt var lika kul som alltid, men galet trångt! Imorgon är det tre timmars dans igen, dubbla streetklasser. Kommer bli grymt. Och på fredag är det dans med Edge. Med andra ord en väldig dålig tid att bli sjuk, och självklart är jag helt död. Ingen feber och lite lätt förkyld men lik fan känner jag mig helt matt och ingen ork alls riktigt. Förhoppningsvis beror det på lite sömnbrist så jag skippar väckarklockan imorgon. Men nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0