Dansa dansa dansa

Jag måste verkligen börja dansa igen. Träna kondis och koreografera igen. Just nu pallar jag knappt 20 min, det är nästan tragiskt. Styrkan har jag dock lyckats hålla uppe lite iaf. Har inte tappat alltför mycket på det området. Men nu har jag börjat koreografera igen efter att det har stått still ett tag. Varit sjuk och varken haft ork eller inspiration. Nu är jag nog på g igen :) Kondisen borde komma allteftersom tycker jag. Det är ju det här jag vill, det är det här jag älskar. Dans. Jag vill andas det. Jag vill dansa varje dag. Jag vill leva i den här underbara lyckan man får varje gång man dansar. Att dansa är att må bra. Att dansa är kärlek. Så nu jävlar ska det dansas. Btw så vill jag ha mina skattepengar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0