Dansaudition

Ska strax iväg på dansaudition för street avancerad. Tänkte skippa den först för jag var så sjukt opepp men idag är jag riktigt taggad och danssugen. Tänker nästan inte ens på att de är audition, jag vill bara dansa! För övrigt är jag också taggad på skolan. Tycker de är riktigt kul just nu faktiskt. Intressant, tro det eller ej. Har läst klart kemin för första veckan och ska läsa klart första kap i fysiken ikväll. Förhoppningsvis får jag plats i biologin så jag kan beställa hem den boken och börja med det också snart. Men nu ska jag dra, äta och dra till stan. Ska träffa Majja och Emma vid halv fem. Puss!

Orsaken till varför jag pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0