Hoppas hoppas hoppas

Sitter här och hoppas på att mina skattepengar kommer på måndag så att jag inte måste skjuta upp min tatueringstid. Blir sjukt besviken då, nu har jag väntat i flera månader. Annars lär jag vänta tills efter Turkiet, dvs i slutet av september (för att tatueringen ska hinna läka och så). Det vill jag verkligen inte. Nånting kan väl få gå vägen nu när det gäller pengar, det har bara gått emot i sen mars. Hoppas hoppas hoppas. Anyways så rullar dagarna på, koreograferar och tränar styrka, funderar på hösten och såna där jobbiga saker. Livet känns ganska skönt ändå, ta i trä. Älskar min nya myströja, längtar till hösten så jag kan använda den! :)

Den här så grym! Hatkärlek till låten.


Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig låt det där! och grym koreografi :D

2011-08-07 @ 21:23:42
URL: http://mylifebyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0