Ink

Imorgon blir det tatuering, finally! Var ner idag och kollade lite stilar, vill ha skrivstil men sen finns det ju olika typer av skrivstil också. Tatueraren föreslog också att man kunde skugga bokstäverna lite, dock tror jag att jag skippar det och tar bara vanlig text utan skuggning med tanke på att jag ska göra en tatuering ovanför som det blir mkt skuggning i. Blir nog renare så :) Snart kommer mina skolböcker också :) Superglad för syrran som kom in på sin utbildning, grattis sis! :D Alla barn tillbaka i skolan igen i höst haha ^^ Verkar vara många som ska plugga nu, ganska kul. Men nu ska jag äta nåt innan CSI NY börjar!

Början är grym! Lägg märke till Alexander i bakgrunden, sjukt ren gång. Korr av Nappytabs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0