Jazz, modernt, street

Helgen är slut, nu är det sista veckan innan skola och dans börjar. Härligt om ni frågar mig. Jag har redan börjat plugga lite, läste klart första kap i kemin i fredags. Förvånansvärt hur mkt man kommer ihåg från grundskolan alltså. Igår blev det inflyttningsfest hos Emma N, lite improviserat sådär. Men det blev en rolig kväll! Har ringt och anmält mig till dansen också. Com jazz nivå 3, modernt nivå 3 och street nivå 4. Frågetecknet om audition återstår, gör som jag känner på torsdag ^^ Jag är iaf grymt taggad för hösten, känns som om mitt liv börjar igen haha. Awesome iaf. Nu blir de film, puss!

Den här är så söt. Kolla den lilla vid 0:05.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0