Awesome.

Hihi jag är glad :) Beställt lite awesome saker och hittat kursböcker till nästa termin, två böcker är säkra och en förhoppningsvis :) Skönt att få det gjort redan nu. Annars har jag lite beslutsångest över juldagen. Har biljett till husgung men vet inte om jag vill gå dit, tycker inte det är särskilt kul. Tycker man bara går runt runt där utan att egentligen göra nåt, och de kommer vara sjukt mkt folk och hur trångt som helst. Men de mesta folket kommer ju vara där liksom. Jag hade ingen riktigt lust att gå ut heller. Men sa åt mamma att försöka hitta nån annan som kan ta min biljett istället, de får bli som de blir. Verkar som om nyår iaf kommer spenderas med Emma i Ornäs. Blev ju lyckat förra året :) Men nu ska jag äta och släpa mig till dårhuset aka Kupolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0