Biologitenta check

Tenta idag i biologin, gick ganska bra tror jag :) Ganska rolig tenta men mkt att skriva så de tog väl 2,5h. Skönt att ha den gjord iaf, de va mest att plugga in till den. Kemi och fysik är ju mer formler och sånt. Nästa tenta är på fredag så nu blire att sitta uppe ett tag och göra klart de sista fysikkapitlet. Inte hunnit plugga så mkt idag, åkte iväg på busungarnas lucia på dagis istället. Nyss var jag och tog hål i öronen på Kupolen. Den ni ^^ Min fobi för nålar har ju blivit aningen bättre sen jag tatuerade mig. Tycker fortfarande att dom är vidriga dock. Fyfan :O


Kommentarer
Postat av: Elisa

Vad fint med hål i öronen :) Skönt att fobin släppt lite :)

2011-12-13 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0