Dansrep street

Snacka om att dö totalt när man kom hem efter streetrepet. Orkade inte ens ta mig till köket haha. Går ju både nivå 4 och avancerad, som repade tillsammans idag först på dansstudion och sen i kvarnsveden, så de va full fart från början till slut typ :P Men grymt kul alltså, repen gick asbra och tjejerna är så härliga att umgås med :) Var och fyllde i min tatuering idag också, förhoppningsvis sitter färgen kvar bättre nu :) Trodde jag skulle behöva åka in till falun igen imorgon för biologilab, men de var visst ingen lab så nu kan jag vara hemma och läsa lite istället innan genrepet på kvällen. För övrigt älskar jag oredan i min lägenhet just nu, kläder överallt som behövs typ varje dag så ingen ide att plocka undan dom :P Nu måste jag stretcha om jag ska kunna röra mig imorgon.

Kattis och Cattis dansläger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0