Bergochdalbana

Jisses vad mitt humör svänger just nu. PMS...Men idag är jag iaf glad :) Var till VC imorse och fick nån kortisonspray så förhoppningsvis försvinner värken i bihålorna så jag kan tänka rakt. Hittade även en tavla idag som jag ska ha i köket :) En New York tavla på en biograf med massa filmaffisher överallt :D Jag har också kommit på att jag vill tatuera mig :) På handleden, en bit ner. Inte alldeles ovanför ådrorna, de vågar jag inte. De kommer nog göra ont som fan, men efter det senaste året börjar jag nästan gilla smärta. Då vet man att man verkligen lever liksom ^^ Nej men jag tycker de är snyggast på handleden och vill inte ha nån tatuering nån annanstans :) Men nu börjar tvn, puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Skönt att du är glad idag, hoppas det håller i sig =) Tycker det låter jättesnyggt med tatuering vid handlederna =) Jag gillar det jag också =)

2011-02-21 @ 21:27:28
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Vad ska du tatuera för nåt? :D

2011-02-22 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0