Beslut och panik

Dansen gick sjukt bra idag! Börjar få lite ordning på piruetten och jazzpadeboren. Älskar även vårt nya steg i moderna koreografin, helt awesome. Tur att dansen gör mig glad ^^ För allt annat har jag ångest över. Min kropp gillar inte lagerarbete nå mer (den har nog aldrig gjort det). Vill inte få sådär sjukt ont i kroppen igen som jag hade förut, när det tog 3 månaders sjukskrivning innan det inte gjorde ont längre. Jag vill inte behöva knarka värktabletter för att ens kunna ta mig upp ur sängen på morgonen. Så jag måste försöka hitta nåt annat. Syrran pratade om en målarutbildning på 40 veckor, men då får man bara studiebidrag och 2000kr/mån är inte mkt att leva på :/ De går inte när man bor själv. Vill inte behöva ta studielån heller för att de suger totalt. Skitsnack att det är det bästa lånet man kan ta. Kanske när det gäller ränta, men knappast när det gäller att betala tillbaka. Jag kan ju bli kvar på Ica som student, men jag vill ju bort därifrån helt och hållet. Att ta tjänstledigt en del skulle inte funka heller riktigt...:/ Beslutsångest. Och panikångest, för jag måste jobba imorgon. Jävlaskithelveteseländesjävlajobbhelvetetadigidinjävlabrasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0