Broken

Jag önskar att jag inte hade ångest. Jag önskar att jag kunde andas. Jag önskar att jag vore tillräckligt duktig på att dansa. Jag önskar att jag vet vad jag vill med dig. Jag önskar att jag hade ett jobb som inte bryter ner mig. Det finns så mycket jag önskar, så mycket jag vill, men jag kommer ingenstans. Jag står och trampar på samma ställe hela tiden. Det är som att kämpa mot en betongvägg. Jag vet att nånting måste förändras för att jag ska klara det här, för jag håller på att falla tillbaka igen. Jag vill vara den person jag var innan jul, när jag studsade fram av glädje och allting kändes så lätt. Nu är allt bara skit igen. Jag försöker koncentrera mig på dansen, jag klamrar mig fast vid den för att inte falla. Den tog mig ur helvetet förra gången, så om jag bara håller fast vid den nu så kan jag bli den glada personen igen. Men nu måste jag kämpa för att överhuvudtaget hinna med dansen och det är nästan för mycket för lilla mig. Jag känner för att lägga mig och dö, men det kan jag inte. Jag kämpar vidare, fast jag inte orkar. Jag vet inte vad jag ska göra längre.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Kämpa vidare vännen! <3 Du klarar det, du är så himla stark! <3 Försök att låta bli att oroa dig för det som kan hända, försök leva i nuet! <3 Du kanske har hört det förut men det är så det är, man måste försöka njuta av det man har nu och aldrig tänka, tänk om det händer, eller det där... Jag vet att det inte alltid är lätt och att du säkert varje dag försöker att tänka så, men fokusera på det lilla bra som finns och tänk varje morgon att du är glad och tvinga dig att le, till slut börjar den känslan att finnas på riktigt! <3 Du är stark det vet jag, du klarar det här! <3 Du är en riktig kämpe! =) <3

2011-02-27 @ 13:42:14
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Instämmer med elisa <3 Du är en underbar människa, tro på dig själv och kom ihåg att vi alltid finns här för dig :D

2011-02-28 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0