Danspedagog

I torsdags fick jag hoppa in lite som lärare på dansen när Kattis tåg var försenat. Jag gillar inte att stå längst fram och alla kollar på mig, men det var faktiskt kul ^^ Kanske borde bli danspedagog? Jag gillar ju att lära ut iaf. Jag, Lina och Jessica lärde dom som inte var där förra gången med dom nya stegen, man blev ju nästan lite stolt när man såg att det satt sen när Kattis dök upp :) Då kunde hon bara köra vidare på nya steg direkt, bra eftersom det bara var 30 min kvar av lektionen då. 3 nya åttor blev de :) Sen fick jag skjuts hem av Jessica, hämtade mat hos mamma och sen var det bara hem och duscha och äta innan Emil kom :) Vi kollade på "Blair Witch 2" och "Return To House On Haunted Hill", ingen av dom var väl nå höjdarfilmer men dom gick att kolla på :) Dagen efter blev det målning och träffa Emil igen :) Nu ska jag snart iväg på Dannes bowlingmatch, han ska spela med gubbarna ^^ Sen blir det måla och dansa innan fest ikväll. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0