Fuck you, fuck you very very much

Jag är så grymt ledsen, arg och besviken. Jag har panikångest, för jag orkar inte känna så här. Jag har inte energi till det. Jag gör det bästa för att vara positiv och vara glad, glad över de få saker i mitt liv som faktiskt får mig att må bra. De flesta saker i mitt liv har jag total panikångest över, men jag försöker bara andas och koncentrera mig på det som är bra, för att det får mig att kämpa vidare. Så snälla sluta försöka ta ifrån mig det som faktiskt gör mig glad och få mig att må bra, som får mig att känna att jag faktiskt kanske är värd nåt. Oavsett hur dåligt du mår, respektera mig och mitt liv och hitta egna saker som får dig att må bra, istället för att ta mina ifrån mig. Jag tror du vet vem du är, för jag har förklarat för dig och bett dig att helt enkelt ge fan i det. Men du verkar inte förstå, lr så bryr du dig bara inte. Ärligt talat skiter jag i vilket. Jag vill inte ha nåt mer med dig att göra. Nu är det fan nog. Inga fler chanser. Jag trodde inte att man kunde gå från att älska nån till att inte tåla den personen, men det visar sig att ingenting är omöjligt. Så snälla, dra åt helvete.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Du är värd massor! <3

2011-02-20 @ 18:29:38
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0