Jazz & modernt

Tog de lugnt på dansen idag, som vanligt. Jag vill bli frisk nu så jag kan få ta ut mig lite :P Idag fick vi iaf koreografera lite själva, i större grupper på jazzen och i par på modernt. Jag hatar att jag får hjärnsläpp så fort jag ska koreografera. Allt bara försvinner ur huvudet som om de vore första gången jag dansar. Irriterande. Men de blev nog bra iaf :) Nu ska jag bara ta itu med mina egna koreografier, har ju hittat en låt till street nu :D Sjukt nice låt med både bra beat och bra text. Jag tog mig i kragen och målade klart vardagsrummet idag iaf. Bild kommer när jag har städat upp lite och flyttat tillbaka möblerna ^^




Kommentarer
Postat av: Elisa

Lycka till med att ordna koreografin i street!:D

2011-02-24 @ 15:45:40
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0