Paranormal Activity 2

Såg Paranormal Activity 2 igår med Emil. Filmen var faktiskt ganska bra, inte så mkt sämre än ettan. Dock är mitt hjärta inte gjort för såna där filmer. Det stannade nån sekund lite här och där. I slutet fick man en lite aha-upplevelse, om man sett ettan alltså :P Det gillade jag. Men helt underbart att få umgås lite med underbara Emil <3 Efter filmen kollade vi lite på tv, fast jag somnade på hans mage och han somnade sittandes. Helt döda båda två haha.

(Inte från igår)



Snart ska jag iväg på 3 tim dans, awesoome.



Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter trevligt =) Ha så kul på dansen! :D

2011-02-02 @ 15:59:46
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Mysigt :D

2011-02-04 @ 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0