Sthlm

Idag blev det en lite improviserad tur till Sthlm :) Är trött på att bara ligga hemma och vara sjuk hela tiden och dessutom kände jag att jag behövde komma bort från Borlänge lite, även om det bara var under dagen. Först träffade jag Becka och Liza :) Vi gick och åt på en sushi/thairestaurang vid Hötorget och satt och snackade ett tag och sen bar det av mot Kulturama och Kattis danslektion :) Hon hade samma koreografi till den gruppen som hon har till oss så det var inga problem att hänga med. Fick även en massa nya steg i "So What" som gick riktigt bra faktiskt. Nu har jag en hel del att träna på under uppehållet på 3 veckor. Riktigt nice ^^ Efter dansen åkte jag in till t-centralen och träffade twinsen igen innan mitt tåg gick hemåt. En sjukt härlig dag blev det, jätteroligt att träffa twinsen igen och dansa är ju alltid lika kul! :D Jag är dessutom grymt nöjd med min tatuering som ser riktigt bra ut idag när svullnaden la sig :D Men nu ska jag sova! Puss!


Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter helt awesome! :D

2011-02-26 @ 16:46:45
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Gud va kul! Jag vill oxå till sthlm snart igen :D

2011-02-28 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0