Work work

Har jobbat hela helgen, förutom idag då jag vaknade med feber och yrsel :/ Jag som faktiskt VILLE jobba idag. Hör på den ni ^^ Så idag blev en dag framför tvn. Men helgen har varit nice ändå :) Träffade Emil i fredags, vi köpte pizza på ATA och sen snackade vi i nån timme innan vi flyttade oss till vardagsrummet för att se på film :) Först "The Final" som handlade om ett par mobbade ungdomar som ger igen på sina plågoandar, sen komedifilmen "Get Him To The Greek" med Russell Brand. Båda filmerna var bra :) Blev en riktig myskväll, sjukt härligt. Kom hem runt halv tolv och då blev det sängen direkt eftersom jag skulle jobba 6-15 på lördagen. En skitdag, may I add. Färsk, kol, grönan, allt på en dag. Jag däckade när jag kom hem och sov av och till fram tills halv åtta på kvällen ^^

Min nya tröja från Stadium :)




Mina Adidasbyxor med gröna ränder, också från Stadium ^^


Kommentarer
Postat av: Elisa

Gillar tröjan! :D

2011-02-06 @ 21:55:44
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Snygging! :D

2011-02-07 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0