2010/2011

Jaha då var det 2011 då. Säger bara, tack gode gud för att 2010 är över. Vilket jävla skitår rent ut sagt. Dom tre sista månaderna var underbara, men alla månader innan det var rena helvetet. Men 2011 ska bli bättre. 2011 ska bli bra :D Ska koncentrera mig till 100% på dansen, då kan det inte bli annat än bra. Sen kanske du finns där också, vem vet? Då blir det ju bara bättre <3 2010 avslutades iaf på ett bra sätt, dock inte så som jag hade tänkt. Men who cares? Jag hade askul :D Fick prata lite med Emil också <3 Om några få dagar är det äntligen dags för danslägret, det kommer bli grymt. Förhoppningsvis är knäet och förkylningen bra då :)

Nu ska jag gå och stoppa huvudet i frysen, men önskar er alla ett bra 2011! Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Det låter som 2011 kommer att bli great! :D

2011-01-02 @ 14:01:26
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0