Audition

Jaha så de blev audition för street avancerad igår ändå fast jag inte hade tänkt gå dit :O Skulle bara gå ner och lämna en film på Hemmakväll, sen tänkte jag att det kan ju inte skada att gå till dansstudion och fråga Kattis om avancerad skulle bli för svår för mig och om jag skulle hålla mig till nivå 4, men hon tyckte att jag skulle vara med på audition så fick vi se efteråt. Så då var jag med :) Auditionen hölls av Alvaro, sjukt duktig var han :) Koreografin var väl inga problem direkt, jag hängde med iaf men de kan ju ha sett fan ut :P Freestyle var ganska svårt. Jag har aldrig stått och freestylat bara så där. Sen med publik som granskar en. Gick inte så jättebra måste jag säga :P Jag tänkte alldeles för mkt, både på va jag gjorde och på publiken. Tror inte att jag kommer med, men de va ändå kul att vara med :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Lifehouse. Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0