Heaven & Hell

Fryser. Huvudvärk. Ont i kroppen. Japp jag är tillbaka på heltid på jobbet igen. And it kinda sucks. Har börjat kolla upp lite alternativ för att komma bort därifrån, dock tänker jag inte nämna nåt än ^^ Emil kom förbi lite idag iaf så dagen var ju inte helt värdelös. Bara 5 min, men 5 underbara minuter :) Sen var han tvungen att dra vidare på styrelsemöte :( Men förhoppningsvis hinner vi träffas lite mer imorgon och spendera lite tid med varandra :) Har sjukt mkt att göra känner jag. Dansa, plocka undan alla julsaker, fixa nya p-piller, koreografera, måla vardagsrummet...Det ska på nåt sätt gå ihop med jobbet, och jag jobbar 8.30-17.30? Good luck, Chuck. Men har köpt lite nya kläder på sistone iaf, som jag älskar :D Träningsbyxor från H&M, som ni aldrig lär få av mig, linne, t-shirt, skor, mjukisbyxor från Adidas med gröna (!) ränder. Asfräna. Tänkte lägga upp lite bilder när jag hinner ^^ Men nu ska jag sova, sinnessjukt trött. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

hoppas du hittar något bra annat jobb =) Låter som du har mycket att göra =) Hoppas du hinner med allt =)

2011-01-31 @ 22:36:02
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0