Hip hop

Första hip hop lektionen för terminen idag med Kattis :D Sjukt kul! <3 Jag slapp inte undan styrkan haha. Men det var ganska skönt med styrka ändå. Träningsvärken försvann, men den lär väl komma tillbaka imorgon :P Koreografin vi började på är asnice, jag tror aldrig jag har sett nån koreografi av Kattis som jag inte har älskat haha :) Dock är det inte säkert att det blir den vi har på uppvisningen. Men det spelar ingen roll för mig, jag vill lära mig mkt koreografier. Vi är en grym grupp också! Många man känner igen :) Jessica, Irma, Kajsa, Nanna, Sofia, Maria, Cissi, Emma, Majja bl.a. Tror den här terminen kommer bli hur sjukt rolig som helst, precis som förra terminen :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på Merlin. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0