Love <3

Såg nyss Step Up 3 igen. Den är verkligen riktigt, riktigt bra. Den visar hur mkt dans kan betyda för människor, hur mkt den kan åstadkomma. Dom pratar om att dansen räddade dom ur tuffa, hårda perioder i sina liv och att dom inte vet var dom skulle vara idag utan dansen. Det är precis så jag känner. Jag tror ärligt talat att jag inte skulle vara vid liv idag om det inte vore för dansen. Då hade jag nog troligen tagit livet av mig själv. Men dansen gav mig hopp och en framtid. Den gav mitt liv mening. Dans är nog det första jag har hittat som jag verkligen är bra på. Att höra från Cattis och Kattis att dom tycker att jag är begåvad och musikalisk, och känna att dom verkligen tror på mig, betyder grymt mkt. Dans är min grej. Det är där jag hör hemma. Så länge jag har dansen kan jag ta mig igenom allt annat. Och ja, det var väl typ min femte kärleksförklaring till dansen haha <3

Men nu ska jag sova. Förhoppningsvis hinner jag träffa Emil imorgon, min pojkvän ^^ Puss!



Kommentarer
Postat av: Elisa

Dans är så underbart härligt! DU är grym på det också! :) <3 Jag gillade det de sista"Förhoppningsvis hinner jag träffa Emil imorgon, min pojkvän ^^ Puss!" hihi :D



2011-01-30 @ 00:02:58
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0