Sänginlägg

Tänkte skriva ett inlägg från sängen, bara för att jag kan. IPhone 4 är bäst, ingen protest. De senaste dagarna har det iaf blivit en del shopping, två träningsdresser (man kan aldrig ha för många mjukisbyxor) samt ett spel och en Move kontroller till ps3. Så det har blivit en hel del spelande också :) Bra att försöka lägga tankarna på nåt annat. Just nu är jag sjukt osäker och rädd. Rädd för att förstöra allt, rädd för att jag redan har förstört det. Jag är bara inte bra på sånt här. Hur mkt kan man lita på när det kommer från nån som är full? Jag borde inte analysera. Jag behöver nåt annat att sysselsätta huvudet med. Tur att danslägret börjar om två dagar. Jobbar imorgon sen är jag ledig tills söndag. Så nu ska jag återgå till tvn innan jag somnar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Rädsla är bra att ha. Då vet man säkert att det är något man vill ha. Det är även ett sätt att övervinna sina rädslor. För någon gång måste man ta steget över till det okända. Kärlek är något okänt. Man vet aldrig hur det slutar. Men tar man inte chansen och försöka övervinna rädslan, då står man på samma plats och undrar varför det aldrig händer något. Lycka till söt!

2011-01-05 @ 00:49:58
URL: http://alwaysonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0