Tack <3

Först vill jag börja med att säga tack till alla som stöttar mig, ni vet vilka ni är <3 Ni är underbara! Är lite gladare idag. Jag bestämde mig för att jag inte ska låta mig själv dras ner i det där svarta, mörka hålet igen när man faller utan att nånsin slå i botten. Jag ska hålla mig ovanför ytan den här gången :) Bara andas så går det bra. Nu har jag fått pencillin mot min bihåleinflammation som jag uppenbarligen har, inte undra på att min förkylning inte gick över. Så förhoppningsvis blir jag lite piggare snart så jag kan dansa igen :D Måste ju börja med mitt solo till Kulturama. Blir nog ett modernt solo ser det ut som nu. För övrigt är den här låten grym och Kattis koreografi till den är awesome <3 I love hip hop.



Kommentarer
Postat av: Elisa

Det är bra, fortsätt var positiv =) Allting blir bra igen =) Hoppas inflammationen snart går över och du blir frisk :D

2011-01-19 @ 22:34:48
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Låter bra :D Krya på dig vännen! :)

2011-01-20 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0